duminică, 12 aprilie 2009

Crizometru

Cei de pe business standard au inventat si un "crizometru". Ingenioasa denumire. Precum ziceam, subiectul crizei se vinde bine. Avem meniuri de criza la restaurant, carti de criza apar una dupa alta, articole exista deja nenumarate, consultanti de criza sunt (in Timisoara exista deja un ONG pentru asta, imi scapa acum numele lor dar il voi cauta), tot ce se poate vinde poate fi de "criza", adica teoretic low-cost. Sunt brandurile care folosesc criza mai ieftine? Pana acum nu am gasit exemple. Ofertele asa-zis "de criza" sunt reducerile obisnuite care merg in tendinta pietei.


Tocmai aflu pe mess ca un fost coleg - zis Talibanu' - si-a ras pletele bogate si acum are o freza "de criza" care reduce la zero consumul de sampon! Iata, idei bune are toata lumea. Economia e pe butuci, iar noi ne amuzam. Pfua, we must be out of our minds, really!

2 comentarii:

  1. si eu profit de criza si ma spal pe cap numai la sala, dupa bazin! :)) sa vezi ce economie la apa fac!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu pot sa creeeed! :-D Am mai auzi de unii in Germania facand chestia asta.

    RăspundețiȘtergere