miercuri, 8 aprilie 2009

Prima mea masura de criza

Am dat azi un google si am constatat ca jumatate de mapamond scrie despre criza. Cel mai hot subiect al momentului. Ma simt cu atat mai mica si pierduta in spatiu cu constatarea asta. Dar nu despre vesnicele mele nesigurante de Balanta vroiam sa scriu.

In ianuarie am luat o prima masura anti-criza: am aruncat la gunoi ultima mea tigara. Motivatia nu a fost, de fapt, criza. Am citit cartea lui Allen Carr si m-am enervat. M-am simtit manipulata de mine insami. Mi-am amintit cat de mult am insistat sa suport primele tigari si cat de rau imi era de la ele. Si am insistat pana am reusit. Am reusit sa fiu dependenta 12 ani de zile fara sa stiu ca sunt dependenta. Eram ferm convinsa ca EU nu sunt dependenta, sa va fie clar! Este doar un obicei prost, la care nu am motivatia necesara sa renunt (in fond toti murim de ceva .... tipica scuza a fumatorului).

Pana aici nimic interesant. Dar in felul in care am renuntat, trebuie sa recunoasteti, este un pic de ingeniozitate. M-am hotarat sa imi autoaplic o manipulare inversa si anume: m-am fortat sa uit cum e sa fumezi. Sa uit senzatia fumatului, sa uit gustul, sa uit gestul, sa uit cu totul ca am fumat vreodata. Si a mers. 3 saptamani mi-a fost greata. Lucru care de fapt m-a ajutat, pentru ca mi-a intarit senzatia de bine in ne-fumat.

Psihic am cedat o data si am aprins o tigara dupa 2 luni. A fost groaznic de gretoasa. Cam la fel ca prima tigara din viata mea, dupa care mi-a venit instantaneu sa vomit. Deci a mers. Am uitat cum e sa fumezi.

Morala mea: nu te lasa de fumat, uita de el! Forever.

Un comentariu:

  1. si eu imi amintesc cat am insistat sa suportam primele tigari si cat de rau ne-a fost de la ele!

    episodul Gitannes e memorabil in acesta privinta! :D

    Oricum, te felicit! Suntem in aceeasi oala.;)

    RăspundețiȘtergere