sâmbătă, 11 aprilie 2009

It's about me

In afara de Carla am mai primit un link de la hotcity. Really cool, lot's of thx to you, people. Dar scria acolo ca blogul acesta este despre criza, criza, criza. Sa fie oare?

Eu cred ca e un blog mult mai autist. Este despre mine si "lumea mea". Criza e si ea pe aici doar pentru ca peisajul pe care il traversez acum e arid.

Apropos de asta, pentru descretirea fruntilor ridate prematur de ganduri crizate, va impartasesc cea mai noua descoperire a mea, cinicul si psihopatul happy bunny:




Daca va place si mai vreti, dati cu gogule dupa "happy bunny".

Cred ca sentimentele pe care le nutresc pentru viata corporatista m-au dus la el (adica la psihopatul de mai sus). Exprima asa de bine atitudinea pe care o reprim in fiecare zi lucratoare si care imi sta in gat. N-ai vrea intr-o zi sa poti sa le spui deschis, rautacios, ironic sau dirty sau cum iti place tie - ce crezi despre ei? Cred ca acest "ei" e unul generic, in fond fiecare individ sufera probabil de aceeasi problematica ca si mine. Si daca nu sufera, atunci ma adresez generic tuturor corporatistilor convinsi: f... the sistem!

Un comentariu:

  1. te rog sa-ti faci o insigna, sau un poster, sau o imagine de desktop cu o bucata din fraza pe care ai scris-o: "sentimentele pe care le nutresc pentru viata corporatista." doar atat. :)

    pentru zilele in care vei avea second thoughts. ;)

    RăspundețiȘtergere