vineri, 13 noiembrie 2009

Romania - land of choked



Iata cei trei finalisti ai cursei pentru marele premiu: Romania - the land of choked. Pentru ca asta suntem, un popor sugrumat de propria prostie si prostime, de ambitiosi, de nehaliti, de cei lipsiti de scrupule, de cei perversi, de mitocani si foarte important - de cei destepti din afara, care stiu sa profite de toate astea.

Citeste si Vania, Florin Puscas, Tomata cu Scufita.
(Na! In ciuda Zelistului nou, am sa mentionez la finalul postarilor blogurile pe care le citesc cu placere)

6 comentarii:

  1. Astia seamana cu ai nostri candidati favoriti. :-D
    M-am si speriat cand am vazut in reader numele meu la finalul articolului. :) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut www.SpuneNuDrogurilor.com este o echipa recent formata, nonprofit, care si-a propus sa lupte pentru constientizarea opiniei publice, a tinerilor debusolati de societatea în care traim despre tot ceea ce înseamna consum de droguri într-un fel sau altul.
    Daca prin actiunea ta, salvezi o singura viata de la decadere, considera ca ti-ai atins scopul, alaturi de noi toti ceilalti.

    Daca doresti sa sustii aceasta campanie, afisaza pe blogul tau un banner, codul se preia de la: www.spunenudrogurilor.com vei fi sustinut si tu de aceasta campanie lasa un comentariu daca ne sustii sa te sustinem si noi Scuze de deranj

    RăspundețiȘtergere
  3. @Florin: cu placere! Ma bucur ca iti place poza, m-am distrat pana am facut-o in Photoshop.

    Anonim: multumesc pentru informare, am sa vizitez site-ul dumneavoastra si sustin cauza pentru care luptati, mai ales pentru copiii mei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asteptam ca juriul sa delibereze:
    Forta sa fie cu invingatorul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna,as fi incantat daca te-ai alatura si tu blogului nostru,si ai face parte di autorii 100ro.blogspot.com Te asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  6. @kis: fiecare are atu-ul lui: Popeye are spanac, Darth Vader are scula fosforescenta, Johhny Bravo cu lipici la femei. E grele, cum zice romanul ...

    RăspundețiȘtergere