joi, 19 noiembrie 2009

La o vorba, langa semineu


Nu am chef sa scriu. Mi s-a rupt un dinte, fac vizite zilnice la dentist. Altfel, toata lumea pare cu susul in jos, in special de cand a inceput Postul Craciunului. Tot ce imi doresc este sa ma dau la o parte din calea valtorii, sa nu ma ia si pe mine.

Asa ca ma autoconserv. Stau cuminte si fac chestii de chinez batran, ca alea calmeaza mintea.

Ma mai delectez cu inventarea cator mai multe si interesante retete de post.

In rest, toate obisnuite, afara ceata de noiembrie ce parca ascunde spectre de prin alte lumi, port in mine caldura casei cand pasesc afara - si nu ma zgribulesc, ci grabesc pasul.

Vroiam sa va mai zic despre "respectabilii" nostri batrani si ce nebunii mai fac ei. Ramane pe alta data, ca m-am "placintzit".

Nu stiu daca v-am zis, dar la noi mereu se inventeaza cuvinte noi, de exemplu: a se placintzi (a se tufli, blegi), a mufli (a se bosumfla), de aici avem si muflon (bosumflat) , mutzi (vaca). Si nu mai stiu acum. Cum am zis - m-am placintzit. Ma duc la dospit.

7 comentarii:

  1. Când se încheie vizitele la stomatolog, totul se luminează. Anul trecut, cam de Crăciun am avut dinţi, după o pauză de douăzeci de ani...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cam spre Craciun ajung si eu sa termin. Dar macar am o doctora rabdatoare, care nu scoate si nu taie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai nou in fiecare dimineata si uneori seara e o ceata laptoasa pe aici.

    De dentist nu mi-e frica, e de treaba si vorbim mult despre de toate. Dar nu suport injectiile in gura si mai ales parait-ul ala cand sparge tesuturile ... brrr ... numai cand ma gandesc mi se ridica parul in cap. Nici nu trebuie sa fie neaparat dureros, simpla senzatie ma ingrozeste la maxim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da simpla senzatie si pe mine ma ingrozeste... se pare ca e sezonul in care mai cu totii mergem la dentist :))
    Fost-am si eu dar pentru extractia unei masele de minte :))

    RăspundețiȘtergere
  5. link exchange?!

    blogu meu-->

    http://seducatori.blogspot.com

    Nume: News
    daca mai adaugat trimite mesaj cu adresa ta :)
    O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mulțumesc, Gabi, că m-ai twitterit. Eu habar n-am să fac o astfel de operațiune. Merci și ... să votăm inspirat. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Gabriela draga, cu placere! Daca vrei, iti explic ce si cum cu twitter. E relativ simplu, chiar daca pare ciudatel la inceput.

    RăspundețiȘtergere