miercuri, 7 aprilie 2010

Am invatat sa regret

Duy Huynh – Awakening (Metamorphosis of the Leaf Butterfly), acrylic on panel, 36″x36″


Cei care nu vor sa regrete, nu vor fi niciodata constienti de ei insisi

caci regret fiecare clipa in care am murit in loc sa fiu vie

si fiecare clipa in care am uitat ce este important in favoarea micilor placeri trecatoare - sau a nervilor si furiilor de moment -

regret fiecare clipa in care nu sunt prezenta cu adevarat, pentru ca sunt obosita, lenesa, nu am chef, sunt indispusa

regret fiecare minut in care dorm, caci as prefera sa pot fi treaza mereu

regret fiecare clipa in care nu sunt autentica, pentru ca trebuie sa fac un compromis nedorit

regret ca nu stiu intotdeauna sa ma dau la o parte de langa cei care imi fac rau

sau de langa cei care imi pierd vremea

si mai regret si ca nu sunt alaturi asa cum simt ca ar trebui si ar merita unii oameni de langa mine

ca nu fac mai mult bine

ca nu spun toate vorbele calde care ar putea ajuta

ca sunt doar o bucatica din ceea ce as putea fi

Un comentariu:

  1. imi place cum ai scris ..
    regrete ! ..nu prea stiu ce sa zic despre ele .. oricum tu ai scris bine si ma revad prin cuvintele tale.
    :*

    RăspundețiȘtergere