marți, 11 august 2009

Zambete aurii



Ati avut vreodata senzatia ca un zambet este auriu ca si Duminica? Eu da, azi dimineata cand am fost premiata de Mel. E un sentiment cald sa stii ca este citit cu placere ceea ce ai scris.

Schimbul asta de premii are ceva din candoarea copilariei, al schimbului de biletele si de abtibilduri, cand prietenia era ceva daruit din toata inima si pretuit in paginile de caiet cu grija colorate si impodobite cu flori uscate si inimioare.

Si cu asta am trecut peste preconceptia ca un "blogger adevarat" nu participa la prosteli de genul asta. Ei bine, nu cred ca un blogger incape in randurile inguste ale vreunei definitii. Un blog poate fi multe lucruri - de la o carte de bucate, roman online, confesiune intima, album foto, loc de dat cu capul - pana departe, oricat de departe mintea si sufletul vor sa ne duca.

De aceea il daruiesc mai departe persoanelor care stiu ca vor primi cu drag: Claudia Banatanca si Niko Miko.

2 comentarii:

  1. Ceau, Gabi!
    Multumesc mult! L-am dat si eu mai departe aici: http://www.greenamalgam.netau.net/blog/?p=228

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere. E o joaca de copii, si tocmai de aceea, draguta ca zambetul copilaresc.

    RăspundețiȘtergere